torsdag den 21. januar 2010

Endelig

....fik jeg lagt et mavebillede på:
Det har sådan ca taget mig en hel graviditet og maaange forspørgsler. Men her er den endelig 40+2. Håber ham lillebror snart vil ud i kulden for jeg kan næsten ingenting længere...
Godt jeg har en sød svigermor der ofte kommer og henter Fjord fra vuggestue og bærer ham op på 5 sal!! Og en hårdtarbejdende/slæbende kæreste...
I mit næste liv ønsker jeg mig ikke sygdomsinvalide graviditeter...eller jeg ku jo også bare blive mand så løser det sig selv.
Nå men send vestøv og urkvindekræfter min vej, TAK!

10 kommentarer:

fasterfis sagde ...

eksplosionssøster! :D Og du får lige flashet det nye cam også :)

Alphafeen sagde ...

...hehe ja det nye super Leica kamera...TTAAAAK bedste basse!!

Som mig sagde ...

Wow hvor fint! Kan godt se at du snart ikke kan være der mere:)
Min feed reader er åbenbart også holdt op med at følge din blog...

Heidi sagde ...

Hvor er du flot - smuk!!

mor/URL sagde ...

Ja det er en fin mummie trold mave :-)
Godt du har så gode hjælpere, når vi er så langt væk.
Fint badeværelse.

mor/URL sagde ...

Ja det er en fin mummie trold mave :-)
Godt du har så gode hjælpere, når vi er så langt væk.
Fint badeværelse.

Unknown sagde ...

Hej Christina! Ja nu må lillebror snart bestemme sig til at komme ud i lyset,elles er jeg bange for at du får overbalance.

Alphafeen sagde ...

Lina: ja det er underligt jeg har prøvet at slette dig og sætte dig ind igen men det hjalp ikke....

Line sagde ...

Åhr hvor er I smukke :O)

Majsen sagde ...

Jubiiiii - endelig. Den er skisme godt nok superfin. Jeg ved godt, at man føler sig kæmpe på det stadie. Men syntes ikke du ser så stor ud. Du er virkelig virkelig fin. Bærer det altså bare så flot.