torsdag den 28. januar 2010

begge mine børn som et par dage gamle




5 kommentarer:

Jeanette sagde ...

Ej hvor ser de bare fredfyldte og harmoniske ud. Skønne skønne unger! Og sikke de ligner hinanden. Kæmpe tillykke med dem begge!

Er mælken løbet til?

Unknown sagde ...

Sikken fin lille dreng.

Birgitte sagde ...

Hej Christina!
Tillykke med den lille ny. Han kom da på samme tid som Fjord, ikke ( altså 4 dage over tid)? Hvor ser han fin ud. Jeg er da ihvertfald ikke i tvivl om han er en ChristinaCasper-produktion (og denne gang med en christina-hage). Held og lykke til hele familien.

fasterfis sagde ...

hvordan missede jeg at opdage at du postede billeder af mine nevøer for en hel dag siden. gisp!

men.. årh så søde som de begge ligger der.. og sikke de ligner hinanden, det er sjovt at se.. lige der over næsen! Men de er jo også det der psudo-tvillinger ik?? ;)

Alphafeen sagde ...

jeanette: ja mælken er løbet til...rart! så skal jeg ikke tænke/vente på det :)

Birgitte: Fjord var lige en dag længere om det 40+5 :)