fredag den 23. oktober 2009

Nyeste bekymring

Jeg er meget meget god til det. Det med bekymringer. Og idag kom en ny reel en på banen:

Var til læge med Fjord der har hostet en del. Regnede ikke med at det var noget men ville lige have tjekket at der ikke sad noget nogen steder. Det gjorde der ikke.

Men lægen spurgte til mislyden på hans hjerte. Den har vi aldrig hørt om før så nu skal han have en hjerte scanning. Hun sagde at mange børn havde det og at det
kunne vokes fra hvis der feks er en hul i en hjerteklap. Men altså for pokker hvor blev jeg bange og ked af det...det kom jo helt uventet.

Normalt venter man ca et halvt år på en scanning men der er heldigvis kommet en ny mulighed i Kbh så vi skulle kunne få ham scannet om et par uger. Jeg håber sådan at det lille menneskes hjerte er fint.

10 kommentarer:

Maomis sagde ...

Puha ... sikken en forskrækkelse. Godt at det blev opdaget, men det er jo ikke sikkert at det er noget særligt hvis ikke I har kunne mærke noget på ham indtil nu. Kram og mange tanker, Sofie

mor/URL sagde ...

Ja,så er det en fordel at bo i KBH.Håber og tror ikke der er noget med Fjord, han har jo ingen symptomer på det, men bange bliver man selvfølgelig og bekymret til det er undersøgt.
Vi sender positive tanker og god weekend til jer alle knusss

mor/URL sagde ...

Ja,så er det en fordel at bo i KBH.Håber og tror ikke der er noget med Fjord, han har jo ingen symptomer på det, men bange bliver man selvfølgelig og bekymret til det er undersøgt.
Vi sender positive tanker og god weekend til jer alle knusss

mor/URL sagde ...

Ja,så er det en fordel at bo i KBH.Håber og tror ikke der er noget med Fjord, han har jo ingen symptomer på det, men bange bliver man selvfølgelig og bekymret til det er undersøgt.
Vi sender positive tanker og god weekend til jer alle knusss

Grønlandsposten sagde ...

Åh nej, det er altså ikke lige den besked, man vil have. Godt I kan få ham scannet indenfor kort tid. Håber lægen bare har taget fejl.

Anonym sagde ...

Min søn fik også at vide til en lægeundersøgelse, at der var en mislyd. Det var vist, da han var tre år. Så han kom til tjek på hospitalet, og der var heldigvis intet i vejen. De sagde på hospitalet, at der kom mange ind på den måde, hvor familielægen havde hørt en mislyd, men hvor der viste sig intet at være i vejen.
Jeg var også nervøs i sin tid, selvfølgelig, det bliver man, men der er ingen grund til full blown panic på forhånd.

/line

Heidi sagde ...

Årh Søde :S
Jeg kender alt til at bekymre sig for sit barn. Jeg kunne skrive side op og side ned med trøstende ord, men vil nøjes med at sige at jeg vil tænke intenst på jer og håbe på fænomenale nyheder. mine varmeste tanker, Heidi

Anonym sagde ...

Det havde astrid også og blev undersøgt grundigt, men er vokset fra det... og det har intet betyder, og jeg har ikke kunne mærke det overhovedet på hende.

Krydser fingre

Anne

Jeanette sagde ...

Ej en forskrækkelse. Håber virkelig ikke at lille Fjords hjerte fejler nogt! Krydser fingre herfra!!!

anne sagde ...

Kære jer ! Håber heller ikke der er noget i vejen med Fjordsen. Tanker og knus fra faster A.