fredag den 30. oktober 2009

NannyPinks visits Palnatokesgade!

Det kan vist tælles på een hånd hvor meget vi har fået Fjord passet, det har mest været farmor og farfar der har været indover nogle dage hvor der trængtes til noget seriøs søvn...

Men igår skulle vi have sådan aftalt barnepige, altså sådan noget der var aftalt mange uger i forvejen. Moster Pille alias NannyPink http://fasterfis.blogspot.com/ var hyret til opgaven (løn: en omgang helse daddelnøddekugler hun endda selv skulle rulle færdige i kokos) og ankom efter spisertid hvorefter vi (altså kæresten og jeg) på mest romantiske vis cyklede ud i natten...

...til forældremøde i vuggestuen, Fnis!

Og jeg havde ret i alle mine forudanelse: der skulle leges kropsligt (fritaget pga maveligning, billede følger) og der var ingen kage kun frugtfad...

2 kommentarer:

fasterfis sagde ...

jeg kommer gerne igen! topmodel og dadelkugler. halløjsovs!

og lille Fjordski som putter sig ind til en så man smelter ned til en bunke lyserødt pulp på gulvet..

Alphafeen sagde ...

ja det var dejligt at se....skønt han også lærer nogen fra min familie godt at kende :)