onsdag den 7. oktober 2009

forelsket i stofbleer

...er vist nærmest hvad jeg er :)

Der er kommet en ny dansk stofbledesigner: http://funkjogging.dk/

...ja jeg kan ikke sige vi manglede den men Fjord var nød til at have en dejlig blød græsplæne med blomster til sin numse :) Glæder mig til den plopper ind ad døren!


Kunne jo sådan set ligeså godt reklamere lidt for flere af de danske designersker så here you go:
(nå de andre jeg lige kunne huske i hovedet er midlertidigt lukkede...)


Danske webshops:

de udenlandske jeg har brugt mest:
http://www.littlelamb.co.uk/ (kun deres billige bambusindlæg)

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg ved ikke helt hvordan du gør det. Nu har jeg futlet rundt på forskellige hjemmesider for at kigge på stofbleer.. og jeg har ingen børn!!! . Kun en prædiken der skal skrives!

Knus Sarah

Alphafeen sagde ...

hahaha...du er sgu cute, håber den blev god!

Nusling sagde ...

Hej
Har netop ført en drøm ud i livet tjek. www.nusling.dk har fundet frem til markedets bedste kvalitet i den hvide stofble. Disse har vi fået indfarvet i mere end 20 forskellige økotex-farver her i Danmark. Vi kan derfor rent sundhedsmæssigt stå indefor dette dejlige bløde produkt. Der er via vores hjemmeside mulighed for at få broderet navn, dato mm. i stofbleerne. Den perfekte barsels og dåbsgave. Vi forhandler også hårspænder.