fredag den 12. juni 2009

update på alting

Jep jeg er jo så gravid :)

Ikke planlagt, faktisk slet slet ikke...og blev faktisk meget overrasket. Nærmest lidt chokket :)Opdagede det for 14 dage siden, kæresten påpegede at jeg da lidt ofte havde kvalme for tiden ovenpå den lange forkølelse/hosteting...og jep: to streger.

Nu er jeg så tilbage i kvalmeland og er muligt endnu mere træt end jeg var før. Prøver akupunktur som var en af de eneste ting jeg ikke prøvede i forrige kvalmeland. Tænk sig at en lille filur har sneget sig ind i mig og kommer ud i januar, ca der hvor Fjord fylder 1 1/2 år...

Badeværelset har nu fået hvide fliser på vægge, køkken er færdigt, Fjord har pludselig kun et par pladser mellem sig og vuggestuepldsen (fantastisk!) og her bliver stille nogle uger fordi vi flyver til USA for at besøge Caspers bror og familie i Portland.

Hold da op sådan et liv kan udarte sig...

5 kommentarer:

Majsen sagde ...

Kære dig.

TUSIND tillykke til jer med denne begivenhed. Og er det ikke mærkeligt - har sådan tænkt på, om du mon var gravid. Tænkte på dine status opdateringer på FB og tænkte selv tanken, om du mon var gravid eller om det vitterlig var et grimt favntag af influenza.

Håber at akkupunkturen kan hjælpe dig. Det er bestemt sin sag, at være gravid og have en lille Fjord der jo lige har både en lille alder og samtidig en "jeg-skal-udfordre-og-udforske-skal-jeg-så" alder.

1000 kram til dig.

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

jamen tillykke...

Jeanette sagde ...

Hvor er det dog en fantastisk vidunderlig udartning (ved ikke om man kan sige det, men syntes at det dækkede meget godt) af livet for jer.

Anonym sagde ...

Har du prøvet de der seaband? Det er armbånd der massere nogle akupunkturpunkter på håndleddene... man kan købe dem i matas og på apoteket, og de virker høre jeg, også mod søsyge...

men stort TILLYKKE:::

Kram

Anne

mor/URL sagde ...

Flag på bordet klap og piv, som vi sms-ede. Dejligt bare så skønt.
Gid det kvalme plageri snart må slutte, så der bliver lidt mere overskud til det hele. STORT TILLYKKE til jer. Knuuuuus og pas på hinanden alle fire :-)