fredag den 26. juni 2009

american update

Stadig hverken bagage eller klapvogn...suk. Og shopping er knapt så sjovt når man SKAL.

Fjord nyder hele familien men desværre har det også den bagside at han pt er blevet noget af et underholdningsmonster der nægter at gøre noget som helst selv...og som bliver vildt sur når han er alene med casper og jeg...hmmmm...håber han bliver lidt mere sig selv snart.

På den positive front må nævnes "new sesaons" og "whole foods"...GIGANTISKE øko supermarkeder med ALT!!! Grøntafdelingen i sidstnævnte var tæt på at drive tårer i undertegnedes øjne...mega fint opstablede bunker af god karma struttende grøntsager og frugter. Derudover alt i helsepiller, kropsprodukter,tøj, legersager...og kæmpe deli afdelinger med frisk økotakeaway...stod sågår lige en bette gammel japansk mand og lavede øko sushi (selvfølgelig fåes den også med brune ris her :))...pokkers at kvalmen ligger en dæmper på min spise lyst :)

2 kommentarer:

Jeanette sagde ...

Jeg er såååå misundelig på alle de der lækre supermarkeder i udlandet. Det er sgu så ensformigt herhjemme.....

Heidi sagde ...

uhmm ja. Kan kun tilslutte mig. Har hele min familie i Frankrig og ææælsker at gøre mine indkøb dernede - også bare dagligvarer; 100m køledisk med forskellige yoghurt'er eller oste eller eller eller.... fantastisk!