tirsdag den 9. juni 2009

Guess what...


13 kommentarer:

Astrid sagde ...

Tillykke :)

Maomis sagde ...

Hold da op! Sikke en fantastisk overraskelse. :-)

Line sagde ...

Christina... Det er FANTASTISK!!!
TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE!!!

fasterfis sagde ...

wuhu! endeligt må jeg sige noget! og tillykke igen igen igen, jeg glææææder mig sådan! altså til den lille bitte trold bliver en jeg skal være moster for!

Som mig sagde ...

Guuuuud I er hurtige kusine!!!! Kæmpe tillykke!!!!! Glæder mig til at følge det:) Og få så lige en julebingo-legekammerat til betten - måske en pige;)

fasterfis sagde ...

jeg siger det lige igen! wuhuuuuu! :)

Heidi sagde ...

Tillykke! Dejlig nyhed!

Familien Horst sagde ...

Stort tillykke her fra :-) hvor når er du sat til ????

Grønlandsposten sagde ...

Tillykke tillykke! Glæder mig til at følge den lille også.

Jeanette sagde ...

EEEEJJJJ.... Hvor fantastisk! Kæmpe tillykke!!! Skønt skønt skønt

Anonym sagde ...

Hej Skønne <3

Det må jeg sige, tillykke! Hvor er det gået stærkt!
Godt den nye lejlighed er færdig inden den næste lille dukker op :)

Og så er der os andre, som ikke kan finde hoved og hale i tilværelsen ;) Og spekulerer på om vi nogensinde bliver voksne... :*

Kæmpe krammer herfra!

Alphafeen sagde ...

kristin: ...altså jeg føler mig ski hverken voksen eller som havende særlig meget styr på noget som helst...sååååå det kommer altså ikke med hverken kæreste el barn ;)

anne sagde ...

Lige hjemvendt fra Toscana m bedsten og så er der et nyt oldebarn i ovnen. Rigtig hjertelig tillykke til jer tre, SPÆNDENDE!!!!

Jeg ønsker jer en skøn rejse til USA. Kærilgst faster Anne.