søndag den 18. januar 2009

TILLYKKE FJORD!



...i dag blev Fjord skisme lige pludselig et helt halvt år gammel :)

Stadig ikke døbt pga navnesagsklagen og stadig i sin vugge som er alt for lille til den lange dreng der sidst vi målte ham for nogen tid siden var 76 cm. Men i næste uge er en fin ny kiliseng:

http://paradisvej.com/product.asp?product=2091 på vej til ham. Ja den blev en hel del dyrere men så er sikkerheden også forbedret og malingen giftfri :)

Som alle med små børn siger: tiden flyver, jeg prøver at nyde og flyve med, trods stress osv. Han er den sødeste lille minimumi. Som alle andre mødre er jeg så glad for at han lige valgte os.



Lille bitte fine dreng med den bedste ånde i hele verden!!

7 kommentarer:

Maomis sagde ...

Tillykke med ham den lille lækre. Skøn er han altså, det kan jeg da se, og det endda uden at være hans mor. Tænk at han allerede er et helt halvt år. Synes ikke det er lang tid siden at jeg spændt fuldte din voksende mave.

fasterfis sagde ...

ja tillykke med ham igen!!! lille, snart store gøjser! sikke blå øjne altså! godt han ligner sin moster lidt ;) fnis..

Alphafeen sagde ...

Maomis: ja nu er det skisme mig der følger din :)

Fatser fis: bare vent til han blir vild m pink ;)

Heidi sagde ...

Tillykke!! - til dejlige Fjord og til forældrene.

Majsen sagde ...

Han skinner nu godt igennem på den anden side, så vi andre sagtens kan se hans charme. Sagtens.

Du bliver garanteret glad for den seng. Vi har den også, og sådan noget der vokser med barnet, og ikke fra barnet, huer mig fantastisk. Du kan sikkert også skrive under på, at have bunker som han er vokset fra på rekord tid. Man fatter slet ikke, at de engang har passet en str. 56 - vel?

Anonym sagde ...

Hvor ser han dog skøn ud... Kan slet ikke stå for ham :)

Alphafeen sagde ...

Frandsen: tak :)

Majsen: ja tror ogsp vi blir glade for den...kommer allerede på torsdag :) spændende hvad han siger til at flytte ud af sin fosterhygge i leandervuggen :)

Kristin: :)