mandag den 5. januar 2009

2 runde..

...af navne kampen sætter ind imorgen hvor jeg langt om længe afleverer klagen til statsamtet/familiestyrelsen.

Skulle du have undgået det kan du skrive under på: http://fjord.skrivunder.dk/
og melde dig ind i facebook gruppen: http://www.facebook.com/group.php?gid=42772242968

og få alle du lige orker til at gøre det samme :)


Fjord er Fjord og trods ammehjerne, fadertræthed og hvad vi ellers kan bryste os af får det kamp til stregen i sagen om Fjords fine navn!

7 kommentarer:

fasterfis sagde ...

HVIS det nu ik går igennem, hvor skal næste klage så mon hen!? skal jeg samle tæskehold? ;) ej, lige som sidst ønsker jeg jer alle tre held og lykke!!

Maomis sagde ...

Håber af hele mit hjerte at den går denne gang. Har I et andet navn i ærmet hvis ikke den går?

Majsen sagde ...

Det skal simpelthen lykkeds. 748 underskrifter må ski da betyde noget.

Og så har jeg ellers samme spørgsmål som Sofie......??

Anonym sagde ...

Håber MEGET det går igennem denne gang!!!
Det er et super navn!

Anonym sagde ...

Hej Christina. Bare giv dem kamp til stregen :-) Jeg ved godt at det de sikkert har mest imod at acceptere navnet er, at Fjord også er et efternavn. Men helt ærligt..det ER jo brugt som fornavn (det er jo ikke som at ville hedde sørensen til fornavn vel?) Og helt ærligt, når følgende navne nu er godkendte: Auralys, Kenya, Tommelise, Europa, Engel, Concordia, Salsabil, Nugga, King, Nimbus, Goodluck, Bendy, Legolas, Gandalf og Papaya ...HVAD I ALVERDEN kan de så have imod Fjord?
Kram fra Hanne

anne sagde ...

Jeg gir dig helt ret Hanne, det er vist blevet en prinsip sag ! Der er virkelig mange mærkelige navne til, Fjord er jo et skønt og smukt navn, så det er meget mærkeligt. Jeg håber og tror det må lykkedes.

Alphafeen sagde ...

Faster Fis: ved det faktisk ikke, ender nok v dronningen ;)

Maomis/Majsen: han kommer til at hedde Fjord no matter what...hvad vi proforma skriver på hvis det skulle glippe vides ikke :)

Hanne: ja det er det med efternavnet og ja det er crazy med de ting man må hedder :)