tirsdag den 13. januar 2009

mega dårlig sælgerkarma :(

Må vist se i øjnene at det ikke er min dag idag. Godt den lakker mod enden! :

Var helt vildt glad fordi jeg havde fundet en org junoseng til 2000kr et par gader herfra. Vi havde to da jeg var lille, den ene bor hos min bror og hans familie og den anden kom min mor til at smide ud (ejjjjjjj!!) og jeg vil så gerne have en. Nå men fandt den igår på den blå avis, smsede pigen og hun svarede imorges at jeg godt kunne købe den, vi skrev frem og tilbage flere gange og aftalte at jeg skulle komme og hente den imorgen kl 17. Pludselig her til aften skriver hun bare helt kort at den er solgt. Møgdame... Vi havde sgu en aftale, synes det er mega dårlig karma. Men som men evigt positive dejlige kæreste sagde så skal Fjord da ikke sove i en dårlig-karma-seng. ArggHHHHH!!!

7 kommentarer:

fasterfis sagde ...

mon det egentlift var sådan en junoseng jeg ødelagde da jeg var lille, fordi jeg troede at man godt kunne hoppe fra vindueskarmen og ned i!? Det var ellers en god plan, troede det ville være sådan trampolin agtigt... ærgeligt for mig og for den seng jeg havde...

Maomis sagde ...

Har prøvet præcis det samme, blot med et puslebord. Jeg havde lavet en aftale om at komme og hente det samme eftermiddag som vi havde talt sammen om formiddagen og havde egentlig sat mig ud i bilen, men ringede lige inden for at sikre mig at de stadig var hjemme, da jeg vidste at de var på vej ud lidt senere. Ja, det var så lige solgt til en der havde været lidt hurtigere. Om jeg fatter hvordan man kan opføre sig sådan!!! En aftale er vel en aftale. Folk er sgu noget flabede.

Alphafeen sagde ...

maomis: ja jeg blev SÅ overrasket, havde ikke i min vildeste fantasi forestillet mig at man handlede sådan...fandme dårlig opdragelse!

Alphafeen sagde ...

pille: ja sikkert :) springfidussøs

Heidi sagde ...

Ja, føj! Det er bare tarveligt er det! Jeg håber den seng med den GODE karma dukker op til jer - hæ... sød Fjord-far ;-)

Anonym sagde ...

ØV - nej - havde kun en junoseng som jeg købte til dig. Da de var hurtigst i Selling, landede den jo der. Er bange for at Rasmus har sparket den til endeligt :-( Så har den også været god til 5 børn :-) Ja de er bare super gode--jeg havde min til jeg var meget stor :-)Håber du har held ellers kan jeg prøve herovre !!!!i fastlandet.

anne sagde ...

De er meget fine de juno senge, håber du finder en, selom de er højt i kurs, Lina købte en brugt i kbh. for år tilbage, den kostede 2800 kr. eller der omkring.