tirsdag den 29. januar 2008

jordemoder

...så er jeg endelig blevet indkaldt til jordemoder i næste uge!! Glæder mig, det er ligesom noget andet end med ens læge der også skal forholde sig til alt muligt andet end graviditet. Jeg skal føde hjemme og bliver tilknyttet 2 jordemødre som jeg begge kommer til at kende og skal så føde med den af dem der er på vagt når jeg engang om et halvt års tid kaster mig ud i at føde :)

Nå men rart med den indkaldelse på en dag der ellers er underlig, ked, trist, urolig.

2 kommentarer:

Hvad? sagde ...

Ja, det er lidt spændende at skulle til jordemoder!! Lidt ligesom juleaften faktisk! Selvom man sjældent får noget at vide som man ikke vidste... Men bare det at kunne høre hjertelyd osv er da fedt!!

Anonym sagde ...

Spændende at du har valgt at føde hjemme, det har jeg altid set som det mest optimale. Så et program hvor en kvinde fødte i et vandbassin hjemme, med klassiskmusik på cd'en og manden med nede i vandet, det så ret dejligt ud ;O)