lørdag den 26. januar 2008

MiniMumi 8 januar til nakkefoldscanning på Riget


5 kommentarer:

Hvad? sagde ...

Hvor langt er du henne nu, kusine?? Er det nakkefoldsscanningen? Nej det kan det da ikke være... Tanker herfra.

Anonym sagde ...

hej kusine, ja det er nakkefoldsscanningen så den er nogle uger gammel...nu er jeg i 17. uge....og sidste nye katastrofetanke er at den sorte plet i hjernem MÅ være vand....fuck det er et bekymringshelvede :)

Hvad? sagde ...

He he - du læser for meget kusine!! Har du mærket liv/spark?

Anonym sagde ...

JA!!
nej ikke endnu....men venter og venter...det er jo egt kun 2 gangsfødende hvor de fleste kan mærke det nu men jeg tænkte at min kære kropsbevidsthed måske gjorde at jeg kunne nu...men har ikke mærket et pip...hvordan føltes det for dig??

Hvad? sagde ...

Det er så fedt at kunne mærke den!! Det føles nok egentlig lidt som luft i maven (altså ikke på den der oppustede måde :-)), men det har du vel hørt...
Hvis jeg har en luftbobbel (eler hvad det er) i maven, kan jeg nogle gange få samme følelse igen (den følelse lagde jeg aldrig mærke til før jeg blev gravid, men nu kan jeg 'genkende' den). Senere bliver det noget mere voldsomt end luft og til sidst kan det faktisk være ret ubehageligt, sådan lidt som om man har en alien i maven, kæmpe stor! Meget meget underligt! Nogle gange ser det ud som om, at hele maven omformer/forvandler sig, hvis du forstår...
Det er lige som om, at det med at man kan mærke den kommer snigende. Når man bliver helt bevidst om det, finder man ud af at man egentlig har kunnet mærke det i en uges tid eller sådan ,man vidste bare ikke lige, at det var det... Eller sådan havde jeg det i hvert fald.
Underligt er vist det der beskriver det bedst!