mandag den 7. januar 2008

Forvirring af følelser

Synes det er en svær tid. Skal forholde mig til sorgen over at have mistet min far og prøve at være glad for livet i maven på samme tid. Til begravelsen var der mennesker jeg ikke havde set et stykke tid som derfor både kondolerede med min far og ønksede tillykke med barnet på samme tid. Det var svært at rumme.
Imorgen skal jeg til NF scanning. Er nervøs over hvilket tal der kommer ud af det da jeg jo ikke er i midten af 20érne længere (33år). Åhh det skal bare gå godt for jeg kan sgu ikke klare mere lige nu...

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej søde
Jeg kender alt for godt den forvirring der opstår når man samtidig rummer to forskellige følelser. Min far døde jo da Astrid var 21 dage gammel. Det jeg lærte var, at det er vigtigt at give plads til både glæden og sorgen. I starten fik jeg helt dårlig samvittighed når jeg, i bar lykke over min datter, glemte sorgen. men efter en tid lærte jeg at bære begge sider... ikke samtidig men til hver sin tid.

Og husk på, at sjælen i din mave har valgt lige netop dig til at være dens mor, fordi du er en helt speciel person...

Lys til dig og din mave
Anne