fredag den 4. november 2011

jeg er blevet...

...hende med 4 indlæg årligt og en ny baggrund hver gang!
Derudover er jeg vist blevet den eneste i hele verden der ikke barberer mig under armene (ved godt du synes det er helt håbløst Bedste :)) og aldrig har gjort det.
Idag da jeg trillede afsted med ladcyklen mod børnebussen, hvor jeg skulle hente ældsteafkommet, kom jeg til at tænke på det...og jeg kunne skisme ikke komme i tanke om nogen der heller ikke gjorde det. Altså barberer sig under armene
Tænk hvis her var en enlig læser tilbage der heller ikke gør det, eller kender en der kender en???
(derudover skal jeg for første gang i en milliard år have klippet mit hår i morgen. Det er seriøst sølle efter to graviditeter, en depression og hvad jeg ellers kan fiske op af lommeulden og prale af. Update følger...jeg hader frisører!)
Ja så ville jeg lige finde et fint billede af en fin hårfyldt armhule (dem var der ikke mange af) men endte med denne lille hårtrold...jøsses dog!

6 kommentarer:

DetAtLeveLivet sagde ...

Jeg kender en, kusine :-)
En af damerne jeg går til gravid-svømning sammen med :-)

fasterfis sagde ...

ry gør det altså heller ikke.. Tror der må være flere i hendes slæng der ikk' er på den vogn.. :)

Alphafeen sagde ...

ha ha så er jeg da ikke helt alene :)

Åhnej sagde ...

Jeg kender flere der ikke gør det der, med at barbere sig under armene. Sødt billede af den behårede baby (:

Anonym sagde ...

Hej Christina har først set dine indlæg i dag der har jo ikke været noget siden 24 juni,så jeg var holdt op med at se efter,sagde Bedste.

Hawra sagde ...

Fuck! Det billede skræmmer mig!!