onsdag den 9. november 2011

Bach på en søndag

Jeg råelsker Bach.

Hans musik, især kantaterne har den ultimativt beroligende effekt på mig. Hørte det selvfølgelig også meget som gravid så Fjord har kendt det lige fra maven...så når vi hører det udbryder han glad "hør mor, det er sådan noget musik vi to godt kan lide" :)

Forleden søndag var der koncert i Den lokale kirke (Enghave). Bach, kor og fuldt barokorkester. Havde luret på det og overvejet hvordan jeg nu lige kunne snige det ind i mit søndagsmorfamileprogram. Det endte med at Fjord og jeg gik derop. Vi kom lige på slaget og der var stuvende fuldt (sker ikke så tit) så vi endte oppe på balkonen. Ingen ledige stole så måtte stå op med Fjord i favnen da han ellers ikke kunne se en dyt.

Men for pokker det var dejligt. En tung lille lang 3 årig der blev tungere og tungere og til sidst også åndede meeget tungt. Dvs snorksov. Fik en stol. Så resten af den smukke koncert nød jeg med en sovende Fjord på maven der ikke lød sig vække af hverken sopraner, trompeter eller pauker :) Og vågnede med et kæmpe smil da koncerten sluttede og glad travede hjemad mod far og lillebror med sin lille pote i min hånd.

Mnnnnnnn Dejligt!!! Og så ufatteligt længe siden at jeg har nydt en uafbrudt koncert!! Mere, mere, mere...

Ingen kommentarer: