mandag den 14. februar 2011

stylish blogger award

Blev for nogen tid siden tagget af søster men fik aldrig udført "opgaven" at skrive 8 ting om mig selv. Here goes:

  1. jeg gad skisme ikke være kærester med mig selv...(godt Casper gør :))
  2. jeg har en meget hemmelig kærlighed til lortetv (ja vi taler reality) Det afstresser mig bare at sidde og glo det...yes yes
  3. jeg har pt en depression og bliver for første gang i mit liv medicineret
  4. jeg blev (kærligt) kaldt økoluder på mit sidste studie da jeg gerne talte om min forkærlighed for øko og helse! Bl.a bruger vi stofbleer og stofbind i hytten
  5. er uddannet psykomotorisk terapeut (og engang for længe siden fik jeg også en bachelor i kunsthistorie inden jeg smuttede til førnævnte)
  6. jeg kan rigtig godt lide jord, baggårde og tordenvejr
  7. jeg er aaalt for glad for lynhurtige kulhydrater
  8. elsker dims, tinger og sager gammelt skrammel og loppeguld :)

3 kommentarer:

fasterfis sagde ...

Vi er egentligt ret ens hva! Sådan overordnet. Bortset fra jeg ikke bruger stofble.. ;)

Heidi sagde ...

Jeg har også et hængeparti med den Award. Nu blev jeg inspireret her, interessant læsning, jeg kan godt lide når nogen tør være ærlige :)

Alphafeen sagde ...

fasterfis: haha ja du må sgu igang med stofbind :)

Heidi: ja ærlighed er langt det mest interessante. Kiggede forbi din blog som jeg faktisk aldrig havde set før....smukke billeder, hvad kamera bruger du?