torsdag den 17. februar 2011

Mit skøre hovede

Et eksempel på mit skøre hovede:

Kæresten smser at svigerfar vil give os hans bil (som er meget større end vores egen, kan have klapvogn i bagaerum, fjords fødder kan være der uden at jeg sidder oppe i forruden, bedre for caspers dårlige ryg, vil spare os afdrag på vores lille røde bil osv osv)

Dette er jo vældigt positivt (hvis man ikke tænker på at jeg i princippet ville ønske jeg ikke havde bil) selvom jeg på ingen måde matcher den bil i voksenhed (!) men altså...blev piv angst, urolig og ked: for hvad nu med den lille røde...det er da synd for den. Og hvordan får jeg sagt farvel til den...

...jojo jeg kommer aldrig til at kede mig med det hovede!!

1 kommentar:

Unknown sagde ...

ÅÅ Christina jeg havde det på
samme måde da jeg skiftede min
blå Fiesta med lille Ka så det
skøre hoved har du fælles med
mig.