søndag den 6. februar 2011

last week

Kæft en uge...først var Fjord møg syg og så snuppede Prop selvfølgelig teten og bankede den op i et endnu højere gear. 3-4 dage med 40 i feber osv osv

Oveni valgte han så lige at gro sig en 3-4-5 kindtænder på samme tid. Forståeligt nok han ikke lige kunne overskue mad.

Så en (endnu en) uge med hullede nætter. Jeg har vildt mange mareridt for tiden af en slags jeg ikke plejer (mon det er de nye piller?) krig / eksplosioner osv, jep jeg keder mig ikke om natten.

Næste uge venter lige om hjørnet med indkøring af Prop i vuggestue (mon nogen husker hvordan jeg havde det da det var Fjord?) Meget spændt på både min egen reaktion og ikke mindst hans. Gudskelov lød det som om det var helt fint at tage det meget stille og roligt, hvilket både Proppen og moderen har brug for. Derudover skal jeg et smut forbi både min terapeut og en nyhed i mit liv: en psykiater (og fandme (undskyld sprog Bedste) ikke om hun har klinik på et hospice...haha!

Ingen kommentarer: