fredag den 14. december 2007

...lidt mere om graviditet

Jeg er 10 uger henne...og har sgu været nød til at sygemelde mig pga af mega nonstop heledagen kvalme, har svært ved at spise, mega svimmel, bliver meget let forpustet og har mega ondt i brysterne. Håber det blir bedre omkring uge 12 :)
Og nej kusine det var ikke planlagt...i hvert fald ikke i mit hovedet men min krop var lidt voldsomt optaget af det. Og helsebarnet er lavet på uhelsevis efter en fernisering hvor jeg fik lidt mange finske dåseøl og i højt humør endte på McDonalds om natten (og derefter hjemme isengen)....Hallo, mon det er et nyt fertilitetsråd???? :)

Håt købt en scanning idag fordi jeg har brug for at se om der overhovedet er liv og om den sidder rigtigt. Tænker det måske kunne hjælpe på humøret nu hvor jeg bare tåger rundt og føler mig syg og bliver mere og mere deprim over ikke at kunne noget, ikke at have lyst til noget...er sgu ret nervøs....14.30

2 kommentarer:

Hvad? sagde ...

Fornuftigt! Jeg blev også scannet ret tidligt og ret ofte - og det giver altså virkelig en stor ro. Glæder mig til at høre hvordan det gik!! Sms lige - er hos Bedste i eftermiddag/nat. Glemmer ikke, da du tog med en tudende mig til scanning på Gentofte:)

Anonym sagde ...

Hej søde :O)
Jeg har jo ikke noget erfaring at have det i, men synes det lyder som om du bare skal slappe af og være god ved dig selv.
Og ja, det er sku ikke let når man er kvalm hele tiden, men når de første 3 måneder er slut, så kan du jo håbe på at kunne spise for to de næste 6 måneder ;O)

Stort KNUS!