fredag den 14. december 2007

1. scanning :)

Hold da op hvor blev jeg nervøs inden. Super sød jordemoder. 700 kr (600 resten af landet) og jeg så den lille både i 2D og 3D, fik en masse billeder og en DVD, for mig godt givet ud for lidt ro i sjælen inden kæresten flyver til USA mandag og er væk i 12 lange dage (hvem pokker skal lave mad til mig??).
Nå men alt så super fint ud, den bevægede sig en masse, havde fint med fostervand, fint hjerteblink og god navnlestreng. Men den var større end 9+2 så nu er jeg rykket frem til 9+6 :)
Virkelig syret at kunne se sit kommende barn på dvd på sin sin bærbare ligge og bokse med armene....er helt forvirret og rundt på gulvet :)

2 kommentarer:

Jordengel sagde ...

Hej min kære.

Hvor er det bare spændende at du går rundt med liv indeni. Glæder mig til at se dig med stor mave og strutte af feminitet. Gravide har bare sådan en rolig og mystisk energi. Håber du snart kommer til roen og glæden når kvalmen aftager.

Stort knus fra Anja

Anonym sagde ...

håber jeg også...:)
OG håber du snart joiner klubben!!!