tirsdag den 1. januar 2013

2013 du er min ven!

Normalt går jeg egentligt altid lidt i koma over nytåret: Det er helt nye år der står helt ubrugt og fint giver mig normalt nærmest både præstationsangst og bare generelt angst. I år føles det egentligt godt. 13 er sådan et fint tal. Meget bedre end 12.

Så jeg tror faktisk det bliver godt!
  • Jeg prøver at holde PYT!hatten kækt på sned og dermed måske minimere bekymringsniveauet bare en lillebittesmule
  • Jeg satser på at gøre min tandlæge Mohsen glad og få en rutine med tandtråden!
  • Min træning skal fortsætte som den så fint har kørt i halvandet år (minus dec mdr som smuldrede lidt i opstarten med at skulle være normal igen)
  • jeg vil rigtig gerne finde ud af hvordan jeg får integreret min meditation som stadig har svært ved at finde en fast plads...
  • (...)
2013...jeg tror vi bliver fine venner os to!

Ingen kommentarer: