tirsdag den 18. december 2012

Er du så færdig jeg vågnede!

Hold op det er så længe siden jeg har skrevet, at det sgu (pga nyt look) tog mig flere minutter at finde ud af hvordan pokker jeg skrev et indlæg...
Jeg har egentligt ofte haft lyst til at skrive men nogen gange spænder det ben for mig at jeg tænker at det måske var federe at starte en ny og være anonym. Men altså...når jeg ikke engang kan skrive et indlæg længere ville det nok være en uoverskuelig proces at lave en ny. Hmmmm, den kører videre i overvejeren.

Hvad sker der så i feens univers?
Ældsten nærmer sig 4 1/2 år. Yngsten er lige ved at runde de 3 år (ohhh yes han er hidsig) og livet på Vesterbro drøner ud af vejen med alt for mange km i timen. Jeg er blevet raskmeldt efter en sygeperiode med depression der tog en hel del længere end jeg havde forestillet mig. Ikke fordi jeg føler mig totalt på toppen men jeg har mod på at prøve igen.
Har det sidste år arbejdet i et lokalt socialt projekt her på Vesterbro. Nu har jeg så kastet mig ud i et helt almindeligt job og glæder mig sgu til at modtage en rigtig lønseddel igen! Samtidig starter selvfølgelig alle tankerne om hvordan jeg får skabt et arbejdsliv der passer ind i familielivet. Og ind i mig :) Og ikke mindst hvad det skal indeholde...

Og dagens oplevelse: at blive mega råbt af tidligt i morges da jeg nok så frejdigt forsøgte at transportere mit afkom hen til børnehavebussen og kørte en micro smule på fortorvet foran vores ejendom...af en politimand i fuld uniform og på blinkende politimotorcykel...
Var gået igang med at argumentere for mit lille fejltrin da jeg pludselig kommer i tanke om at manden jo berettiget kunne give mig en bøde. Hvorefter jeg hopper af og lusker videre. Men altså om end han havde ret så kunne han sgu da godt lige kommunikere det ud på en måde der ikke var ved at skræmme livet af mit afkom (senere på dagen, på vej hjem fra børnebussen modtog jeg så en skideballe af ældsten da jeg igen kørte en lille bitte micro smule på fortorvet)

Jojo...:)

10 kommentarer:

fasterfis sagde ...

Nå, så du er oppe på hesten igen, håber du bliver på den!!! :D
Jeg kan hurtigt hjælpe dig med ny blog, just say so.

Meeen hvis din ivrighed at jeg skal kommentere hos dig forbliver lige så stor, så er det svært at forblive anonym, for det jeg jo ikke. Men vi kan jo self. undlade at komme ind på søsterskabet og at jeg linker til dig.

Husk at korrekturlæse!

Go blog-søs, go!

Alphafeen sagde ...

Nej jeg starter en ny hvis jeg vil være anonym....åhhhh jeg hader korrektur...kan jeg ikke betale dig for det??? :)

fasterfis sagde ...

Haha, men det er da bare lige at læse indlægget i gennem, og sætte de rér med mere på, som mangler, og gør at det er rart at læse for dine læsere. Mange af den slags fejl ødelægger læseflowet, og kan faktisk få mig til at droppe at læse med på nogle blogs. Men det er jo bare mig. Jeg har jo også fejl hos mig, men jeg retter dem altid når/hvis jeg opdager dem senere hen. Og bej til til det job ;)

fasterfis sagde ...

Hahaha, ris til egen røv. NEj skulle der stå.

fasterfis sagde ...

Husk forøvrigt at den der counter du har på bloggen er meget misvisende. Den tæller alle dine egne aktivitetr på bloggen også. Hver gang du klikker rundt i dine kommentarer, indlæg og din blogroll, så tæller den det som om du har haft en læser. Det er sådan set også fint, nok, men dengiver dig slet ikke indblik i, hvor mange der reelt læser med.

Alphafeen sagde ...

Jeg ser ikke på den sååååååå

fasterfis sagde ...

Så er det jo godt nok, Sagt på jyyyysk.

Heidi sagde ...

Hej Alpha Fe
Jeg håber du bliver ved at skrive her, omend det så kun bliver engang i mellem. Blev så glad, da jeg så, at der var nyt igen.
Kh Heidi

Uden Relevans sagde ...

Velkommen tilbage på bloggerhesten :)

Alphafeen sagde ...

Heidi: jeg er ved at være lidt mere mig selv igen så jeg tror jeg er på igen...så bliver min bedstemor nemlig også så glad :)

Uden relevans: takker (og nu vi taler hest: den har vi også på Pillens numsegevir :))