lørdag den 24. april 2010

københavn

Jeg elsker forår i København.

Det er intet mindre end fantastisk...folk flytter udenfor og hænger ud på gader, pladser og hvor der ellers kan hænges. Folk blomster op, åbner munden og snakker pludselig med alt og alle om alt og ingenting...det er SÅ skønt.

Min lørdag har budt på rytmik med Fjord, oprydning i gamle breve fra folk der kan lide mig, og så ellers hele familien ud i solen efter Fjords lur. Fra biblio over enghaveplads der bød på skatere og en flok fra Krogerup højskole der både bør på slik og hjemmebagt kage. Videre af istedgade til legepladsen v skydebanen der bød på sol, sandkasse, et tilfældigt sammenstød med en veninde og hendes unger, hjem ad sdr boulevard (kåret som årets gade :)) der var pakket med glade københavnere. Sluttede i en solbeskinnet gård ahhhhhhhhhhh

Jeg synes næsten jeg kan kende mig selv igen idag.

4 kommentarer:

Mille F sagde ...

Jeg er helt enig. Og udover min familie er det foraaret/sommeren, isaer i KBH jeg savner og ikke mindst min cykel!Meen her i Brasilien har vi jo saa ogsaa nogle helt ekceptionelle strande og en eminent service hvis man blot skal slaa en prut er det jo lige foer der kommer en og vifter den vaek! Det kan jeg nu ogsaa ret godt lide..

Alphafeen sagde ...

mille: ja service er kbh sgu ikke særlig god til!!! :)

fasterfis sagde ...

åh ja det er dejligt. Ikke noget under at vi allesammen kryber ud i solen efter en lang vinter i vores små mørke københavnerhjem!
Jeg har allerede fået flere fregner!

Anonym sagde ...

Lyder helt vidunderligt! Jeg suger også hver solstråle til mig og glædes inderligt over alt det grønne! Og så er der masser af fugle i mit træ lige uden for altanen :) Forår er skønt! :D <3