lørdag den 3. april 2010

hus

Uhyggeligt mange af mine venner har eller pønser på at købe hus og flytte længere ud...(fordi ingen har råd herinde)
Mange af de par her i andelsforeningen med unger på vores ungers alder pønser på det samme. I min nye mødregruppe kigger 3 ud af 6 på hus...
Jeg kommer helt til at frygte at blive alene tilbage sammen med partyfolket og alle de gamle!

Det ville jo være vandvittigt fedt at kunne åbne en dør og lade ungerne rende lige ud i haven...og det ville lette mine problemer med at bære 12 kg 1 1/2 årig og 7-8 kg 2 mdrs afkom op på 5 sal

...men altså vi ville jo død af sult i et pacelhuskvarter uden takeaway på hvert et hjørne!

4 kommentarer:

Line sagde ...

Jeg havde for 1 år siden præcist samme frygt. At være de sidste tilbage!
Men det hele har vendt, siger de kloge. Folk blir i byen, fordi her er blevet for fedt med børn at bo...

Vi bliver i byen. Fordi her er fedt, lækkert og stemning.

KYS fra Line

fasterfis sagde ...

jeg synes sgu også i skal blive her! Basta.

Line sagde ...

HEY
KOmmer i ik snart op og sulter i kolonihaven?

Kh Line og co. I det Ballerrupske!

Alphafeen sagde ...

Line: er emdrup (el hvor det var :)) helt droppet? Sulter i kolonihaven??? Haha vores er vist desværre ikke så isoleret som jeres...vi kan slet slet ikke være der før det er en hel del varmere....æææævvvvvvv!