mandag den 1. februar 2010

Mig og mine børn


...mine børn??? Hold op det lyder helt sært :)
På en måde har jeg slet ikke vænnet mig til at jeg er MOR til Fjord (og på andre måder har jeg jo nærmest været det hele mit liv) og nu er jeg pludselig mor til to...

Mere ro på nu, Fjord er startet i vuggestuen idag selvom en del af morhjertet ikke syntes han noooogensinde skulle afsted igen. Han var heller ikke helt glad for det, løb ikke direkte ind og vinkede farvel til Casper som han plejer. Lille smølf.
(og NU kan i da ikke klage over manglende billeder længere :))

3 kommentarer:

Jeanette sagde ...

Hvor ser det bare dejligt ud. Kan godt forstå det der med ikke rigtigt at kunne begribe at man overhoved er mor, men samtidig føle at man har været det hele livet. Store sager!

Skønt billed! Hvad siger Fjord barnet til lillebror?

Anonym sagde ...

Hej fantastiske kvinde.Det er først nu jeg læser hele fødselsberetningen, og hvor er det vildt! Du er bare for sej! Og hvor er det skønne billeder. Det er helt utroligt hvordan 2 mennesker pludselig kan blive til en hel familie :)
Mange lyse og smukke tanker til jer alle sammen, Knus og kram <3

Heidi sagde ...

Årh... det er da ren lykke :-)