tirsdag den 16. februar 2010

hmmmmmm

Vi er inde i en uheldig stime...igår eftermiddag fik jeg pludselig mega ondt i det ene bryst og begyndte kort efter at råryste. Til trods for flere dyner blev jeg ved med at fryse og i løbet af no time havd ejge næsten 40 i feber.

Kæft jeg havde det dårligt. Og selvfølgelig tog det en time før Fjord sov og bebs havde en kæmpe grædetur og jeg kunne næsten ikke bruge armen. Det gjorde helt ufatteligt ondt.

Nå men vagtlæge pencilin smertestillende ikke meget søvn og smertefulde amninger. Idag var jeg så ved en læge der sagde at jeg ikke sku ha pencilin....hmmmm

Træt!
Og vil skisme være mand i næste liv...

1 kommentar:

Majsen sagde ...

Lyder som den fæle fæle brystbetændelse? Sådan som du beskriver der, fik jeg det ihvertfald med ældsten og det var betændelse. Av for f.....