mandag den 3. august 2009

day one!

Jeg kunne ikke falde i søvn igår og nåede vist også at smågræde så vidt jeg husker. Jeg vågner så lidt i 7 og regner med at barnet snart vågner...en time efter står jeg op. Fjord sover helt ufatteligt længe og jeg var overdrevet nervøs over den vuggestuestart...uden at overdrive - helt rundt på gulvet. Tyve min over ni (JA sgu!) vækker vi Fjord, spiser og drager mod Mini ajax.

Fjord legede rundt med det samme, kravlede op af en lille stige så han ku kigge ud af vinduet og pillede rundt i alle de spændende ting...og han blev ikke mindre kåd da han endelig efter en samtale med en af pædagogerne fra hans stue blev lukket ind til de andre dansemus :)

Pyyhhh hvor er jeg glad for at første dag gik godt...halvanden time i vuggestue og både Fjord og jeg sov lææææænge eftermiddagslur.

1 kommentar:

Mor/URL sagde ...

Tillykke det var da en dejlig start:-)
Har han sluppet, at holde ved - siden han kan pile rundt???
Sikke et sovehjerte i har eller går i bare sent i seng Hi Hi
Håber det er lige så godt i dag. Knus til jer.