mandag den 8. december 2008

update

Godmorgen....sikke en nat, tror dog at alt er ok, han virker normal...pyyyhhhh!!!
Gik helt i ged igår, bl.a. fordi den vagtlæge jeg fik fat på virkede som om han ikke var sikker på hvad han sagde, han vævede rundt og gjorde mig endnu mere bange!
Bl.a. sagde han da jeg sprugte om jeg kunne være sikker på at han ville kaste op osv inden han evt holdt op med at trække vejret hvis han nu var forgiftet hvilket han svarede nej til. Damen på giftlinien (som jeg ikke anede fandtes før igår) sagde dog senere at han ville blive syg først.

Blev bare vildt bange fordi han ikke havde spist så meget (hvilket jo kunne tolkes som kvalme) og vi lige inden vi fik beskeden om gift mosen havde talt om at han virkede som om han havde ondt i maven. Da jeg så stod der nede i gården med hovedet i skraldespanden for at finde det glas mos, læste lotnr og det VAR det samme gik hele mit morsystem skisme i oprør...

Og det skide glas babymos var bare noget jeg havde fordi det var kommet i en gratispakke og jeg havde tænkt "hva faen, det er jo øko...". Ved godt at den bakterie kunne være kommet på mange andre mådr men altså....

Nå men altså, han har sovet og virker normal....!

7 kommentarer:

Line sagde ...

Fuck mand en forskrækkelse!
JEg havde sgu også krævet lægebesøg med det samme! Uf, godt lille Fjord virker til at have det okay.
KRAM Line

Som mig sagde ...

Godt at høre!

Maomis sagde ...

Hvor skrækkeligt! Håber han bliver ved med at have det godt. Stakkels dig og stakkels lille fyr.

Anonym sagde ...

Ja, så kommenterer jeg også lige her og henviser til min kommentar med link fra tidligere indlæg.
Botulisme er ikke typisk med opkastninger og diarré. Botulisme i små børn viser sig som sløvhed, forstoppelse og dårlig sutteevne. Du kan tage på hospitalet eller seruminstituttet og få taget blodprøver og får ordentlig vejledning. Botulisme kan bremses meget hurtigt tidligt i forløbet.
Afsted og få vished, det er ikke risikoen værd. Jo hurtigere man behandler, jo hurtigere kommer Fjord sig, hvis han er smittet.
Mvh Astrid

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

Hej Alphafeen !

pyha for en frustrerende oplevelse.....man bliver jo P....ræd.....

Godt at han har det fint nu...men sikken en forskrækkelse...

fasterfis sagde ...

uh.. mosteren synes klart at i skal følge hende der astrids råd!! men er fortsat glad for det er ro på den lille fjord indtil videre

Anonym sagde ...

Puha en forskrækkelse. ALT er krydset herfra....... Ej for helved altså.....