tirsdag den 2. december 2008

Fjords far 1972




7 kommentarer:

fasterfis sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
fasterfis sagde ...

ååårrh mini svoger! sjovt at se, også lighederne til lille fjordski! :D

det andet inlæg slettede jeg pga jeg nævnte svogerens navn, og det kunne jeg ik huske om måtte ;)

Maomis sagde ...

Nååårrhhh han er sød! Der er helt klart ligheder, men han ligner vist stadig mest sin mor, gør han ik'?

Anne Gotfredsen. sagde ...

Hvor var han nuser, den lille Casper, tror også at Fjord ligner sin mor, mest- lige nu da :)

Alphafeen sagde ...

pille: jo man m godt skrive casper :)

...endelig nogen der synes han ligner mig :) :)

fasterfis sagde ...

hey jeg skrev da for længe siden at han ligner dig jo.. ! :D

Anonym sagde ...

oh - så sød--ja det er han jo stadig!!!Jag kan nu godt se jer begge i Fjord, så der er fifti/fifti.
Mange tak for sidst det var hyggeligt.Mange knus til jer