torsdag den 27. november 2008

dagene

....hold op hvor er jeg stegt når jeg sidder i sofaen hver aften efter at Fjords dag går over i nat og søvn. På nogle måder er det nok meget godt at man ikke helt ved hvad man går ind til :)

Julesalmerne og Bing er fundet frem. Kalenderlys indkøbt og årets julete ligeledes indkøbt. Gaverne har jeg ingen anelse om hvordan jeg skal få købt med et barn der meget hellere vil på kirkegården og kigge på træer end i butikker (forståeligt nok!)

Er der nogenderude der kan anbefale netsites til ovenstående??

5 kommentarer:

Som mig sagde ...

Lyder dejligt med juleriet!! Men hvad er Bing?? Og kan du anbefale nogle fine julesalmer?
Nej, der med butikker er ikke så fantastisk når man er baby - er også min erfaring... Det ændrer sig dog m alderen (som bekendt:))

Alphafeen sagde ...

Jeg har en dobbelt cd fra naxos (samme som Bach) med danske julesalmer....deeeeeeejlig! Bing crosby...du ved sådan noget rigtigt overdrevet men også hygge julemusik...mig og johanne fik flip med ham engang mens vi gik på uni og var igang med et arkitekturprojekt :)

fasterfis sagde ...

jeg vil også jule.. .....

Som mig sagde ...

Åh ja, sådan havde jeg det også med Tony Benett (staves det sådan?) - som du har det m Bing Crosby, men forrige jul blev den væk. Stort tab!!

Alphafeen sagde ...

...og det var ikke Henry der fik den til at blive væk??? ;)