søndag den 9. november 2008

9° H2O


Vandet var 9 grader og luften 11 da jg igår med kæreste og barn lige ville lure hvor langt de var nået med at bygge i min nye vinterbadeklub "Det kolde gys"/Helgoland. Det så fint ud, omklædningsrum var på vej op men saunaer kommer nok først i det nye år. Jeg ville egt bare lige kigge, men da lyden af træplankerne under fødderne, vandet der klukkede koldt og mørkt blev jeg grebet af den gamle Jomsenfornemmelse og endte med at finde et gl håndklæde og hoppede i...mens kæresten og Fjord kiggede måbende på :)

Jeg håber jeg trods afstanden fra Nørrebro til amager og trods bebs/barnevogn osv kan komme til at bruge det jævnligt. Jeg trænger så meget til at blive gode venner med min krop igen!

3 kommentarer:

Maomis sagde ...

Wow! Du er så sej! Selvom jeg slet ikke er til koldt vand, og faktisk sjældent går i vandet her i Danmark, så er det lige før jeg kunne føle mig en smule fristet når du sådan beskriver hvor skønt det er.

Alphafeen sagde ...

...jeg er heller ikke til koldt vand...vinterbadning er noget andet. Og råhelse for både krop og psyke!

Anonym sagde ...

Sejt sikker på jeg fik hjertestop, hvis jeg prøvede....uha......