tirsdag den 13. november 2007

Vælg!

...så er der ca et kvarter til jeg går over og sætter mit kryds ved SF...til min ovverraskelse stemmer hele min famile sgu SF i år...mor, moderens mand, søster og rygtet siger at selv min bror gør det... HAV ET GODT VALG ALLESAMMEN!! jeg tror på det! Farvel hr Fogh!!!

9.16: så har jeg stemt, bliver altid fyldt af en følelse af fællesskab, det er vores land, vi er med til at bestemme. Fik helt tårer i øjnene men er også temmelig hormonel (undskylder jeg nu??)

:) så må der bare ventes...

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Øv, øv og atter øv!!!!!!!!!!!!!

Lorte valg! :-(

Anonym sagde ...

JA!!! LORTEVALG :(

Som mig sagde ...

Første gang så la'r vi ham gå, anden gang så ligeså, men tredje gang så...

Som mig sagde ...

Nå du, nu har jeg skrevet på min blog efter lang pause! Bliver du ikke inspiraret til også at skriver lidt :-) Har du pludselig fået superkrævende karriereagtigt job?