mandag den 5. november 2007

mandagsmathed

Haft en dejlig weekend: Trentemøller koncert på vega, fest v caspers venner, brunch m Mette, filmhygge (The Fountain, fed!) og mad fra Cofoccos (svinemørbread m svampe og bær....fuck det var godt), og søndagshygge med masser af luft og solskin.
Og nu er det så mandag: en uge med en masse arbejde, bestyrelsesmøder, akassemøde, jobcentermøde, terapi, speciallæge, pms osvosv og her sidder jeg og er ramt af seriøs mandagsmathed og ville meget hellere spoles tilbage til weekend!

5 kommentarer:

Casper sagde ...

"spoles tilbage til weekend!"... må jeg komme med?

Anonym sagde ...

jaaaaaaaaaa ;)

Anonym sagde ...

Føler med dig, har det på samme måde, har både PMS, a-kasse møde i morgen og terapi på torsdag :O)
Og er håbløst træt i dag...

Lyder ellers som en rigtig lækker weekend du har haft! Og ja, The Fountain er super god!

Hvad? sagde ...

Der må ligge en aller anden træthedståge over landet. Her sidder jeg i Århus og kan slet ikke se hvordan jeg skal få trukket mig selv op til ugen - måneden - resten af året... Håber, at vi alle vågner med nye energiladninger i morgen!

Alphafeen sagde ...

ja....eller bare at det lynhurtigt blir weekend igen :)