mandag den 8. oktober 2007

tilbage til mig selv!

Har en fornemmelse af at jeg langsomt langsomt er på vej tilbage til mig selv efter 3,5 stressede studieår! En dejlig fornemmelse. Har været på drømme seminar hele weekenden arrangeret af foreningenen for studier af drømme http://www.ffsd.dk/ Det var fedt...en masse spændende mennesker! Kæresten har været væk fra onsdag til søndag og selvom jeg har været helt væk i drømmene var det pokkers dejligt at få ham hjem igen :). Forrige weekend var jeg på åndedrætskursus http://hjem.get2net.dk/lonem/index.htm så kan godt mærke at jeg idag mandag er brugt og mest af alt har lyst til en rigtigt weekend...

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Lyder super dejligt!Jeg har også haft en skøn, skøn weekend i Kolding med Gregory Ashid Possman, og føler mig mere og mere taknemmelig over livet. Jeg har efterhånden fået tilliden til Universet og Mig Selv tilbage igen ;0)
Glæder mig MEGET til at være arbejdsløs, mit vikariat slutter på fredag og selv om jeg er glad for det, er det en kærkommen pause.
Lys og kærlighed til dig, du skønne :O)