onsdag den 12. september 2007

The falling man


Så et program sent i nat om the falling man. En af de mennesker der sprang ud af twin towers for seks år og en dag siden. Det gik for alvor op for mig i nat at noget i mig er nød til ikke at tro på mange af de ting der sker i verden for at kunne være her. Det lyder meget egoistisk nu hvor jeg skriver det ned. Jeg ved at tingene er sket, at nogen valgte at lade de fly ramme, at mennsker døde på grusomme måder. At verden ikke kun er et godt sted. jeg ved det godt men hvis jeg åbner helt op for virkelig at mærke det kan jeg ikke holde det ud. Mærkede en flig af det i nat som blev søvnløs med tonsvis af tanker.

Billedet er her. Det ser roligt, dansende ud.

2 kommentarer:

Hvad? sagde ...

Ja, der sker mange grusomme ting, og måske er det meget godt at have et filter. Kender i hvert tilfælde godt til det du skriver... Det er svært at rumme og svært helt at forstå at det virkelig er sket.

Anonym sagde ...

Jeg er ikke sikker på, at jeg kan lide, at du nærmest ser æstetisk på billedet...

Rasmus