mandag den 17. september 2007

1 år med Casper


...lige præcis idag for et år siden mødtes jeg med en stormtalende mand der sad på halmtorvet og læste designblad mens han drak martini (hallo, det var midt på dagen) :)
Jeg var voldsomt træt af at date og alligevel afhængig af det. I løbet af et par timer fik jeg både sagt at jeg sgu ikke gad barbere mig under armene, at jeg fandme syntes det var (er) ringe hvis mænd ikke gider oralsex når man har mens og at nu ville jeg cykle ud til min lesbiske ekskæreste og se lesbiske serier....og det UDEN at han reagerede synderligt på det....

TILLYKKE TIL OS!!

2 kommentarer:

Hvad? sagde ...

Tillykke med dagen - og din standhaftige mand!! Ej, det virker sgu som om, at I er gode sammen - og så ligner I jo også hinanden i virkeligheden.

Casper sagde ...

Tillykke med os!! :-*