mandag den 23. juli 2007

Ängsbacka...the return from


Så er jeg atter tilbage i Kbh, dog kun indtil imorgen hvor jeg drager til Bornholm for at besøge Camilla, Katja og Anne.
Har været på Ängsbacka i Sverige hvor jeg også var sidste år. Sidste år var vi 1000 i år kun ca 400 pga vejret. Voldsomt afvekslende: regn, voldsom regn, kæmpe solskin, torden. Vilde smukke svenske skyer. En uge med vegatarmad og 5-6 forskellige workshops hver dag. Og konfrontation med min fantastiske psyke på alle mulige måder. Man får sin egen lille famile som man mødes med en time hver dag og laver sharing: fantastisk hvordan kærlighed til fremmede mennekser opstår på no time når det at dele og være tilstede er muligt. Her er et billede af min fantastiske gruppe af svenskere, en nordmand og en australier. Love you guys!

Ingen kommentarer: