mandag den 9. juli 2007

Min debut på den københavnske electronica/jazz scene!!


Så skete det sgu...jeg er endelig debuteret som musiker! Vidste bare ikke selv at det skulle ske lige nu: var til "Hess is more" koncert (Mikkel og Nikolaj Hess + en koreaner babe + Anna Phil (sorry Charlotte) + en el anden fætter mere...de var SUPER fede) nå men Casper og jeg har placeret os m gummistøvler og Carls special oppe foran og pludselig begynder de at dele instrumeneter ud...jeg lagde ud med det lille røde klaver (er på coveret til tip top dynamo) og casper fik metallofon/klokkespil. Han fik dog lidt noia over den høje lyd og byttede med mig. Først hamrede hele flokken bare løs på div ryste instrumenter, fløjter osv (dem der ikke fik instrumenter fik papir at krølle) indtil hr Hess proklamerede at nu var der klokkespilssolo. Først reagerede jeg ikke da jeg altså mente at det var metallofonnen jeg havde men takket været min støttepædagog Casper "Det er dig der skal spille..." fik jeg fattet køllen (el hvad den hedder) og lavede årets solo!!! Ja...det var det, nu venter jeg bare på dagens anmeldelser af min debut :)
ps...billede kommer

3 kommentarer:

Casper sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Casper sagde ...

Det var en stor oplevelse at være med til en debut af denne karat! Jeg tror ikke jeg overdriver hvis jeg siger at salen var lamslået efter denne solo!

Anonym sagde ...

hehe....