torsdag den 31. maj 2007

Et dejligt døgn i sommerhus med Pia




solen går ned over pias smukke ukrudt







der skrives og danses...



Været i sommerhus med Pia et døgn. Hun skulle forberede sig til eksamen (som starter om 32 min :)) Fuck det var dejligt: en lur på græsplanen, passionfrugtshakes, skrigende kvinder i bølgerne (32 og 41 på papiret....LANGT mindre indeni), masser af deljle økorester, rødvin, aftengåtur med groundingøvelse med udsigt ud over vandet, te og mintchokolade, falde i søvn til bølgelyde og vågner og ser et dådyr glo ind af vinduet.... ....den eksamen kommer til at gå super! (og fuck hvor er jeg dog glad for at det er FORTID for mig!!!)

3 kommentarer:

Som mig sagde ...

Lyder da helt skønt, kusine! Får billeder af Bedste og Kajs sommerhus, når jeg læser dit indlæg (egentlig et misvisende ord). Magler bare lige 'hindbær' (og så er der måske en masse af det der ikke var der, når jeg nu tænker nærmere over det, vi var jo kun børn). Har du tænkt over, hvor smukke og uspolerede vores forældre ser ud på billederne fra den tid, på det sted?? (det har de jo så ikke været..). Håber, at eksamen gik fint.

Alphafeen sagde ...

...lege hest, samle hø og male på sten....og fange små frøer :)
Hendes eksamen gik af H til...ØV!

Som mig sagde ...

JA