torsdag den 24. maj 2007

Den tabte kreativitet ~


...jeg savner at være kreativ, savner at føle og skabe og lave underlige projekter. Jeg har jo masser af tid ligenu i mit arbejdsfri paradis så hvorfor kaster jeg mig ikke bare frådende ud i det?

Sad på Gastronova (Købbenhavns BEDSTE og sundeste brunch) og spiste morgenmad, drak jasminte og læste i gaffa. Her svarer Björk (hører Volta lige nu, fik den i weekenden af min søde kæreste..han er god til det med gaver! (keep it up honey)) på om hun har en kunstneriske mission hvortil den facinerende lille islandske alf svarer:

" ja, at udligne det tryk, der er inde i mig med det omkring mig - ved at udtrykke mig"

Kender det...men pt er det bare kun i terapi jeg får taget det tryk....

10 kommentarer:

Som mig sagde ...

Forstås!! Du skal blot klikke på 'nyt sideelement' under 'layout', så kommer der en boks op, hvor du kan vælge hvilket element du vil tilføje. I dette tilfælde altså billede... Så kan man vist bare bliver ved med at fylde på. JA! Kom igang med at avle. Skynd dig at finde et job som du kan gå på barsel fra. Bedste er også den bedste Oldemor, så hende skal de altså nå at have i mange år. God fornøjelse m modellervoksen!!

Som mig sagde ...

Hvem hat taget alle de fine billeder?

Som mig sagde ...

Og mht vores tidl køkken, så er jeg rigtig ked af, at vi overlod lejl til dem vi gjorde. Stort drama! Tror endda også at det endte med, at de rev det ned dels pga mug hysteri dels fordi at det var noget gammel lort. Hvordan kan man tage så meget fejl af folk???

Alphafeen sagde ...

...gammelt lort??? det var da et super fint køkken!!! ØV, sære mennesker

Hvad? sagde ...

Altså DE mente at det var noget gammelt lort. Endda meget unge msk m overmalet Christianiacykel og sådan slet ikke konservative mm... Lidt hårdt at høre. Kunne godt have haft køkken i al evighed hvid det bare havde haft nogle flere skabe :-)

Som mig sagde ...

Fin skjorte Bedste købte for næsen af dig....!! He he, hun er sjov!

Som mig sagde ...

og fintbillede af dig og kæresten! Han er høj! Du ligner dig selv som barn på det.

Alphafeen sagde ...

....haha ja..jeg gad ikke give 40 kr for den men bedste sprang til da hun hørte det var mærkevarer :)

Hvad? sagde ...

Nå, det sagde hun ikke noget om. Så har Gry og Andreas det jo ikke fra nogle fremmede. Men 40 kr er da heller ikke alverden, men det er måske en princip sag?

Alphafeen sagde ...

...damen startede på 40 kr....så SKAL den da pruttes i det mindste 5 kr ned :)....haha den jyske kræmmersjæl fornægter sig ikke