mandag den 21. marts 2011

Berlin

Holy cow. Blev ikke helt den stille og rulige smuttur til berlin jeg havde forestillet mig.

Først blev vi i indledningsfasen dumpet af ham vi skulle leje lejlighed af lige da vi havde købt flybiletterne (bad karma Mads i Valby!)
NNå men der er masser af lejelejligheder så vi fandt heldigvis en bedre. Så fik prop 40 i feber aftenen inden. Vågnede dog uden feber så afsted med os...ankommet til lufthavn gik der koks i den. Easyjet havde ikke lige informeret om at der skulle et seperat boardinkort til spædbørn (prop=spædbarn...haha!) så tilbage fra security efter det skide kort. Så ku dobbeltvognen ikke komme igennem security pga str men heldigvis var alle her super flinke. Nu var vi ved at være temmeligt tidspressede og for afsted med tvillingevogn og 3 stkd håndbagage på hjul (det blir sså to næste gang!!) og så styrtede stakkels prop som jeg ikke havde fået spændt fast i farten ud af vognen og knaldede sit lille hovede i gulvet. På ingen tid voksede den vilde blå bule ud (mor med meget dårlig samvittighed!!) Så styrtede vi ud til F som var pokkers langt væk oog fik at vide at klapvogn var for stor 8selvom vi havde ringet til england og tjekket) og at det var al vores håndbagage også. Nå men vi kom da ombord med begge unger og de tre på hjul hvorefter prop indledte en kæmpeskrigetur.
Ej jeg gider skisme ikke fortælle i detaljer men ankomst til berlin hvor vi ikke ku få klapvogn før ved bagage så op og ned af trapper (ja trapper!! stakkels gamle og handicappede) med to tunge unger og de tre på hjul. På alexanderplatz i Ubahn nettet blev vi væk fra hinanden osv

MEN smuk solskin i berlin. ejligheden er dejlig og ligger dejligt og der blev spist dejlig øko og drukket te og friskpresset juice. Og lige under vores lejlighed er et lille økosupermarked og 100m væk ligger nordens største økosupermarked så jeps, jeg er glad...og gudhjælpe mig om min lille yndlings kendte filmbøsse Thure Lindhardt ikke også pilede rundt derinde :)

Nu sover alle. Er mega træt. I seng med mig! (Berlin er so far nice...fik faktisk straks lyst til at bo her et år eller to)

1 kommentar:

fasterfis sagde ...

Shit manner, sikke en masse drama! Stakkelser! Og lille proppers hovede! Damn!
Pyh, ja der er faktisk overhovedet ikke handicapvenligt eller børnevenligt i lufthavnen, det havde moster let til bens her lige glemt!
Godt lejligheden er rar og de har gode kakaomælk i supermarkedet!