tirsdag den 8. december 2009

Close

Har det endeligt lidt bedre efter en uges tid med en masse ildebefindender. Rart at kunne lidt uden hele tiden at føle at jeg måske dejser om om lidt (og der skulle altså ikke være noget i vejen med mig, blodtruk, procent og sukker er helt fint)

Nå men overskriften handler egt ikke om ovenstående men om en ubehagelig oplevelse i weekenden hvor vi var ved at køre sammen med en ambulance.
Kørte igennem vores gamle hood og i krydset jagtvej/tagensvej var der grønt for os på vej ud i krydset med en stor lastbil til højre for os (der gjorde at vi ikke SÅ blink) hører vi pludselig en sirene tæt på. Ambulancen havde først tændt den på vej ud i krydset. Gud ske lov for Caspers reaktionsevne!! Han blokkede bremserne og jeg rørte for første gang de sidste par måneder ved forruden (jeg kan næsten ikke engang nå hanskerummet for maven, selvom der er slik i det ;))

Havde han ikke bremset...eller havde der været nogen bag os havde jeg fået den ambulance lige i siden. KÆFT hvor blev jeg forskrækket. Jeg stormgræd og min altid positive kærestes udbrød glad "det klarede vi da meget godt!!"

Og hvor var jeg glad for at Fjord ikke var med, men styrede rundt med farmor og farfar i Gl.Holte.


Pyhhhh få dog de sirener på i lidt bedre tid! Håber de reddede nogen.
Og TAK! ...

2 kommentarer:

Mor sagde ...

uh det lyder dramatisk..Godt alt gik godt.
Ja så må du ved at være stor, det er svært at se på tivoli billederne.
Knus til jer alle, er Fjord ved at være kvik igen ?

Mor sagde ...

uh det lyder dramatisk..Godt alt gik godt.
Ja så må du ved at være stor, det er svært at se på tivoli billederne.
Knus til jer alle, er Fjord ved at være kvik igen ?