fredag den 20. november 2009

Møgdag....

...Fjordsen kom fra vugger med feber og jeg opdagede den ubehagelige fact at de rektalstikpiller mod hæmorider jeg har været nød til at få en recept på kostede 550 kr. Det er da vandvittigt!

Og det værste: nyheden om fyringsrunde på kærestens arbejde...i løbet af de næste 14 dage fyres 100 ud af 450 i hans afdeling. Kæft noget lort!
Økonomisk går det hele nok men han er bare rigtig, rigtig glad for det arbejde så det ville være så pokkers synd for ham hvis han ikke kan blive. Men for hylan da, de kan sgu da ikke fyre manden der har scoret firmaets højeste IQ test nogensinde....

Kryds fingre!

4 kommentarer:

fasterfis sagde ...

jeg banker dem hvis de fyrer ham! det er vist det eneste jeg kan gøre, men det vil jeg tilgengæld også gerne!
Håååber ik de fyrer ham! sgu!

Maomis sagde ...

Krydsede fingre herfra.

Unknown sagde ...

Krydser alt hvad krydses kan,det er simpelt hen tortur for jer ikke at vide hvor I står.

mor /URL sagde ...

De kan da ik fyre HAM, så dumme er de forhåbentlig ik