onsdag den 4. marts 2009

Farvel

Farvel elskede Nørrebro. Imorgen mellem 8 og 9 kommer en lastbil med mænd og bærer mine 69 flyttekasser og møbler ud af nr 75 og kører dem til Vesterbro.



Jeg glæder mig, men ikke fordi jeg skal væk fra Nørrebro. Jeg har elsket at bo her og ville helst blive boende hvis bare det var her vi havde en større lejlighed. Trods kugleregn er det den dejligste bydel, her er økoshops, den dejligste kirkegård i hele verden, farverighed på flere planer og en skønt blandet menneskemylder. Her er fint!




Så kære Nørrebro, TAK for denne gang, måske vi ses igen :)





ps...min søde søster har lavet en nørrebro badges til mig så jeg altid kan have nørrebro tæt på mig selvom jeg flytter :), hun er sgu da cute hende Pille...

8 kommentarer:

Heidi sagde ...

Hvor fint med Nørrebro-badge af søster ;-)
Tillykke med stor lejlighed! Det må blive så dejligt...

Alphafeen sagde ...

Tak ...ja det bliver meget meget dejlig. Og så får jeg toptunet ballerne ved at skulle på 4 sal med Fjord, pusletaske osv ;)

Maomis sagde ...

Rigtig god flytning. Hvor bliver det da skønt!

fasterfis sagde ...

sikke fine billeder! kan godt forstå at du kommer til at savne det, der er også rart!
Og godt du er glad for den lille bitte verdens mindste badge gave! Hehehe lyder næseten som om jeg er ti år når du omtaler mig som cute! Aaaah det er rart at være lille igen!

Anonym sagde ...

Elsker ogsaa Noerrebro, men ogsaa rigtig meget Vesterbro. God flytning!

Anonym sagde ...

og om 2 år får du toptunet tålmodigheden når fjord stædigt insisterer på at gå op ad alle trapperne selv - langsomt... og du lærer at tøjle skræk, når han vil gå ned selv,,, selv om det er lige på kanten af hvad han magter... trapper er en god ting... dejlig flytning...

Kram Anne

Anonym sagde ...

Hvor går dt stærkt pludselig!Dejlige Nørrebro billeder...
Håber det er gået godt i dag!

Knus Kristin.

anne sagde ...

Håber I har fået flyttet jer godt, og bliver glade for jeres nye sted, heldigvis er det snart kolonihave tid ;) så den lille mand kan komme på græs, med sine forældre.